Monday 11 April 2011

tensionnya...

Hari nie awal2 pagi lagi msuk opis aku dah jadi ceti....mengumpul duit bayaran yuran penyertaan Hari Keluarga...Letih rasanya hari nie...lepas ja jadi ceti masuk meeting pembelian hadiah...lagi bertambah letih bila aku dimaklumkan makmal y aku jga tue ada kerosakan aircond disebabkan ada wayar2 y tertentu telah digigit oleh binatang y aku mmg x suka...binatang y memang aku geli geleman...sapa x kenal chek tie...oleh sebab chek tie punya pasal habis aircond makmal yanga ku jga semuanya x dapat berfungsi dengan baik...sabar ja la ngan chek tie...member aku pesan mak dia ckp kalu ngan binatang jgn marah nanti lg teruk dia mengganas...tp kalu x mrh mcm mana...hbis semua barang makmal rosak...sebelum nie fiber cabel rosak angkara dia jugak....huhuh...

No comments:

Post a Comment