Tuesday 5 April 2011

Bestday housemate....

Hari nie bestday housemate aku...sepatutnya aku rasa gembira hari nie...tp malangnya...hari nie aku rasa dunia nie gelap ja....sedih betul aku dengan sikap segelintir msyarakat yang suka bermuka2 nie....huhuhu....apa pn aku harap setiap yang berlaku tue ada hikmah dia....

Oleh sebab bestday housemate aku ingat nk wt suprise skit...ari nie aku apply balik keja awal dr biasa...niat aku nk masak sesuatu tuk celebrate....oleh sebab dua2 housemate aku bestday pada bulan y sma aku smbut dua sekali serentak....

Blik ja dr opis aku singgah sekejap kedai kek Taman Tas n Alfa Indah beli barang sikit tuk nk masak...aku cadang nk wt tomyam ja...simple2 ja...memandangkan kesihatan aku pn x berapa nk chat skit ari nie...

Sampai umah aku terus masak tomyam, goreng kentang n potong buah jambu....aku siap masak lebih kurang dekat kul 5.00pm jgak la.....sempat aku tidor sekejap sementara tunggu housemate2 aku balik keja...


Best rasanya dapat happykn kawan2...aku seronok tengok dia org gembira ja semalam....hati ku y pada awal paginya sakit terasa terubat jugak ngan keseronokan housemate2 aku tue...meningkat dewasa dah rupanya mereka..tunggu msa ja nk mkn nasi minyak org ckp...hehheheh....apa pn HEPPY BESTDAY HOUSEMATE2 KU...hehheheh




No comments:

Post a Comment