Friday 15 March 2013

pengalaman pertama test pregnant

genap dah aku kawin setahun 3 bulan...harapan tuk mengandung dan melahirkan anak tue mmg lah tinggi....mana x nya dah setahun tiga bulan x da apa2 good news lg...mmg sgt mengecewakan la...tp diri tetap yakin dan percaya setiap ujian yang Allah berikan ada hikamh tersembunyi....sama ada kita perasan atau pn tidak...
Memandangakan sekarang musim tournement bola tampar unversiti aku pn cuba la try test...sja gatai2 test sb mmg x mengharap sgt keputusan dia akn +ve cz sblm nie dah berpuluh2 kali test keputusan -ve....nak di jadikan cerita, tergerak hati nk test time mandi waktu magrib tue...skali tgk keputusan dia ada dua lain...

Teruja sekejap...rasa mcm nak melompat2..syukur pada yang maha Esa..keputusan y dpt tue dirahsiakan dl dr en suami...x nak nnti kalu salah akn mengecewakan dia..esok pg nya disebabkan x percaya pd keputusan semlm aku test semula nk tgk keputusan apa y kuar...rupanya keputusan yang sama....
walaupn keputusan sama hati tetap tak yakin...pg tue call unit kesihatan kat universiti...oleh sebab staf kat unit kesihatan tue member aku jgak so mintak tolong dia org check kn....keputusan tetap dua line cumanya satu lain terang dan satu lain x terang....so dia org offer nak scan...scan punya scan tetap x nampak jgak...hati nie dah pasrah...redha ja la ngan ketentuan Illahi...
disebabkan team volleyball aku berjaya ke pusingan separuh akhir aku jd lg takut....tkut pada keputusan yang akn keluar...Dalam hati dah nekad nak cuba try alat y digital lak...g cri dekat guardient... sekali test keputusan dia 2-3..
.syukur pada Allah..test y nie mmg yakin aku pregnant sb kat kotak dia dah maklumkan yang test nie 99% adalah tepat..
..hujung bulan nie nak g check kat klinik sekali lg...nk scan tgk....gembira sesangat ngan keputusan yang keluar....syukur ke hadratmU ya Allah....
 

No comments:

Post a Comment