Tuesday 19 July 2011

luka y dalam

Hari nie rasa sedih sangat...rasa hidup nie x pnah nk bermakna...myusahkan semua org ja....kadang2 terfikir salah aku ka...aku dah cuba buat sehabis baik dah...tp nie ka balasan yang aku dpat diatas setiap kebaikan yang aku berikan....selama nie walau seberat mana pn aku terluka aku terasa hati x penah pun aku bersuara...tp knapa bila sesuatu berlaku semua nk menuding jari pada aku...salah aku ka...aku sedar selama nie aku siapa disisi mereka semua...tp nie kah balasan yang aku dapat......kalu aku tahu dr dulu benda mcm nie akan berlaku x akn aku bertahan sebelum nie...akan aku porak perandakan sejak dr awal...
Ya Allah ya tuhan ku...sesengguhnya aku nie hnya la hmba y lemah...hamba y kerdil...aku bnyak melakukan kesilapan...jika nie ujian yang terbaik kau berikan pada aku untuk aku sentiasa mengigati MU...aku akn terima dengan tabah...tp ya Allah sesungguhnya Kau kuatkan lah hati aku...kau tabahkan lah jiwa ini untuk menerima ujian dariMu....
Sekarang aku rasa diri nie betul2 lemah...x seperti apa y aku harapkan...aku x kuat ya Allah....bimbing lah aku...bantulah aku...Engkau sja la yang maha mengetahui setiap isi hatiku ini...peliharalah aku dr sebarang kemungkaran ya Allah...

No comments:

Post a Comment