Thursday 12 May 2011

rinduenya....

Dah lama aku x post something pada blog aku....nk ckp sbuk n banyak keja x la jugak...sebab ada ja msa kosong kadang2 tue..standard la ngan tugas aku kn...hehehehe...tp dlm keadaan mcm nie pn y ala2 sbuk nie aku still x leh hilangkan perasaan rindue aku pada anak buah aku...Nur Haziqah Irdina...rasa mcm nk balik jmpa dia setiap mgu ja...kalu aku kaya boleh la aku buat mcm tue...nie nk makan hari2 pn kadang x berapa nk lepas...mcm na nk buat tambang balik kmpung aku y nilainya setiap kali balik mencecah angka 100 lebih....
Skrg nie iqah dah pandai cakap telefon...pantang aku tpn ja mesti dia suka sgt....tp bila suruh ckp bukan dia ckp dia mkn lg ada la tpn tue...apa pn ko mmg terbaik la iqah..maklang doakan ko berjaya nanti bila besar...


No comments:

Post a Comment