Thursday 5 May 2011

heppy bestday ayah n abang

Dah seminggu lebih rasanya aku x sempat nk post something pada blog aku...sbuk apa tah aku pn x tahu...tp y pastinya aku mmg bnyak keja skrg nie...mana dengan nk jga exam student...mana lg dengan nk maintenance pc makmal...tp semua tue aku hadapi dengan tenang...heheheh....tuk pengetahuan korang semalam bestday ayah aku...ari nie pulak bestday abg aku...rasa sedih la plok sebab x dapat smbut bestday dia org....al-maklum la skrg nie aku kn dah jadi perantauan...hehehhe...pa2 pn aku nk ucapkn selamat hari lahir pada ayah n abg...semoga dipanjangkn umur n dibukakn pintu rezeki seluasnya...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...pnjang plak ucapan aku...hehehh...x pa setahun skali ja...y pastinya aku sayang semua...

No comments:

Post a Comment